FAQ - Ofte stillede spørgsmål
1) Om forsendelse og levering
Hvad kan jeg gøre, hvis min bestilling ikke er fremkommet?
Såfremt din bestilling ikke er ankommet inden for den af os angivne leveringstid, bedes du kontakte vores kundeservice på info@gusti-laeder.dk og oplyse dit ordrenummer.
Forsendelser, der ikke er blevet afhentet eller ikke kan leveres, må desværre ikke genudsendes og vil derfor blive refunderet ( med fradrag af eventuelle ekspeditionsgebyrer). Dette gælder dog ikke for indgraverede varer, da disse er personliggjort. Du kan altid kontakte vores kundeservice via e-mail, hvis du har nogle spørgsmål.
Hvornår vil min ordre blive afsendt og leveret?
Når vi har modtaget din ordre, sender vi den normalt inden for 1 til 2 arbejdsdage.
Levering med UPS tager normalt 2 til 7 arbejdsdage, og du vil modtage et sporingsnummer, så du kan spore din pakke.
Kan jeg vælge en leveringsadresse?
Du kan indtaste din hjemmeadresse samt adressen på en pakkeshop, pakkeshop eller postfilial. Sørg for, at du har indtastet den korrekte leveringsadresse, når du afgiver din ordre, da leveringsadressen ikke kan ændres, når pakken først er sendt.
Hvis du opdager en fejl i din leveringsadresse, når din pakke er blevet afsendt, bedes du kontakte os via vores kontaktformular. Bemærk venligst, at du er ansvarlig for at indtaste de korrekte leveringsoplysninger, når du afgiver din ordre.
Hvis den leveringsadresse, vi modtager, er forkert, og din ordre ikke kan leveres, vil du være ansvarlig for at afgive en ny ordre og dække eventuelle ekstraomkostninger, der opstår.
Hvilke forsendelsesmuligheder er tilgængelige?
Vi tilbyder to forsendelsesmetoder med UPS.
Standardforsendelse med UPS koster 49 DKK, og en billigere forsendelsesmulighed for mindre, lette pakker med UPS er tilgængelig i checkout. Begge forsendelsesmetoder inkluderer et sporingsnummer.
Du finder flere oplysninger om forsendelse på vores side med forsendelsesomkostninger.
Hvordan kan jeg spore min ordre?
Du vil modtage en automatisk bekræftelsesmail, så snart din ordre er blevet afsendt. I denne mail finder du sporingsnummeret, den forventede leveringsdato og et link til at spore din ordre. Hvis du ikke har modtaget denne mail, bedes du tjekke din spam- eller junkmappe.
Har du nogen spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os på e-mail: info@gusti-laeder.dk